Kohëzgjatja: 1 Ditë
Pjesëmarrësit në trajnim: Punonjës të të gjitha departamenteve sidomos ato departamente që kanë të bëjnë me klientet, shitjet, marrëdhënien me partnerët në nivele të ndryshme.
Numri i pjesëmarrësve: Në varësi të kërkesave të klientit
Ky program është hartuar që të përqëndrohet në aftësitë bazë të komunikimit: të dëgjuarit, bërja e pyetjeve të mprehta dhe njohja e fuqisë të komunikimit jo-verbal. Pjesëmarrësit do të mësojnë se si të ndërtojnë marrëdhënie duke përdorur teknika të thjeshta, ritmi dhe drejtimi të cilat mund të përkthehen në rezultate pozitive.
Pjesëmarrësit do të mësojnë se si të kombinojnë tonin e zërit, gjuhën e trupit me një gjuhë e cila angazhon të tjerët. Përdorimi i një modeli komunikimi me katër pika, pjesëmarrësit do të jenë në gjendje të komunikojnë mesazhet e tyre më qartë, me besim dhe në mënyrë efektive.
Objektivat e Trajnimit
Në fund të këtij trajnimi pjesëmarrësit do të jenë në gjendje të: