TEKNIKAT E SHËRBIMIT TË EKSELENCËS
Kohëzgjatja: 6 orë
Pjesëmarrësit në trajnim: Përfaqësues të çdo kompanie që ofron shërbim ndaj klientit.
Numri i pjesëmarrësve: Në varësi të kërkesave të klientit
Rreth Trajnimit
Trajnimi “Teknikat e Shërbimit të Ekselencës” është dizenjuar që punonjësit të fitojnë më shumë aftësi në realizimin e procesit të shitjes së shërbimit. Me anë të këtij trajnimi personeli i shitjes fiton aftësi në: krijimin e “marrëdhënive afatgjata” me klientët, identifikimin dhe zbulimin e nevojave të klientëve, shërbimin ndaj klientit, arritjen e objektivave etj.
Objektivat e Trajnimit
- Të jenë pika më e besueshme e kontaktit për klientët dhe alternativa më e mirë si ambasadorë dhe përfaqësues të brandit;
- Të bëjnë një hyrje të sukseshme/ proaktivitet/ mikpritje;
- Të kenë etikë profesionale në komunikim;
- Të njihen me mënyrat më efikase për identifikimin e nevojave të klientit;
- Të prezantojnë shërbimet e kompanisë në mënyrë mbresëlënëse;
- Të krijojnë një ambient të përshtatshëm për mbylljen e një marrëveshje; etj
Permbledhja e Temave
Moduli #1: Mikëpritja
Moduli #2: Etika dhe profesionalizmi
Moduli #3: Zgjidhja e situatave te tensionit
Moduli #4: Gjuha e trupit
Moduli #5: Teknikat e Shërbimit
Moduli #6: Zhvillimi i besimit
Moduli #2: Etika dhe profesionalizmi
Moduli #3: Zgjidhja e situatave te tensionit
Moduli #4: Gjuha e trupit
Moduli #5: Teknikat e Shërbimit
Moduli #6: Zhvillimi i besimit

Rreth Nesh
Blog
Kontakt
Sherbimet
Konsulence per Manaxhim
Gjetje ekzekutivesh
Rekrutime Personeli
Staff Leasing
Programe trajnimi
Menaxhimi i Burimeve Njerëzore
Menaxhimi Financiar
Software per HR
Pozicione Vakante
Ekonomist
Agronom
Agjent-Shitje